Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

διακοπες vol2

φετος εκανα για πρωτη φορα στη ζωη μου διακοπες ρομαντικης φυσεως, και μπορω να πω οτι πολυ μου ηρεσε :) πηγα στο ναυπλιο με το δημητρη, καλα, οχι ακριβως στο ναυπλιο, αλλα σε ενα χωριουδακι λιγο παραεξω, ονοματι δρεπανο, και μειναμε σε camping με τροχοσπιτο. η μικρη επαναστατρια ξυπνησε μεσα μου και θυμηθηκα τα νιατα μου που πηγαινα ελευθερο camping στο πηλιο με φιλους, τα κουνουπια, την απλυσια, τον χαλια υπνο και τα τοιαυτα (τι διακοπες ταλαιπωρια ηταν αυτες τωρα που το σκεφτομαι). ηταν ωραια ομως στο τροχοσπιτο, για δυο ατομα ειναι ανετα, ειχε πολλη ησυχια και σκια και διαβασα και λιγο την πτυχιακη μου (ολο λιγο τη διαβαζω αυτη την πτυχιακη).
στα 3 χλμ απο το camping παντως ειχε πιασει φωτια, οποια εσβησε γρηγορα, γι'αυτο και δεν ανησυχησαμε, κατα συνεπεια δεν πηραμε χαμπαρι τις καταστροφες στην πελοποννησο, μου το ειπε ο μπαμπας μου στο τηλεφωνο και πεσαμε απο τα συννεφα (κριμα κιαδικο, να στειλετε ολοι μηνυμα στο 1616).
στη συνεχεια ξανα στο κλεινον αστυ, λιγα ψωνια και off για corfu...