Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

ταξις και ασφαλεια

και επιτελους τα πραματα πηραν τον κανονικο τους ρυθμο...ο δημητρης περασες, εκλεισε και σπιτι και το σαββατοκυριακο θα οπλιστουμε με κουτες και ταινιες (τι πρωτοτυπια, γραφικη εχω καταντησει πια με τις μετακομισεις) για να εγκατασταθει στην ομορφη (σχεδον) σταυρουπολη. η δουλεια βαινει καλως, απλα μας εφεραν δυο καινουριες, η μια εκ των οποιων εχει ιq σουβλακιου και, για κακη μου τυχη, εκατσε στο πισι διπλα μου. ολο μιλαει και λεει σαχλες, και ολο ρωταει πραματα του τυπου "τι ειναι το φπα", τα νευρα μουουουου!
επισης με επιασε κλασσικα κριση υπερκαταναλωτισμου και εχω φαει ολα τα λεφτα μου, θα ριξω τα μουτρα μου και θα ξαναζητησω απο το μπαμπα λεφτα, αλλα τωρα νομιζω θα μου δωσει γιατι εστειλαν σπιτι το πτυχιο μου απο τη σχολη, με βαθμο 7,3 και χαρηκε πολυπολυ :P κιεγω χαρηκα , γυρω στο εξιμισι περιμενα να πω την αληθεια, χεεεεε...α, ελα και ολοι μαζι καλομοιρα για φετοοοο!