Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

επαθα μορφωση....

λοιπον, η εγκεφαλικη μου δραστηριοτητα των τελευταιων ημερων μπορει ανετα να συγκριθει με αυτην του αινσταιν οταν εψαχνε τη θεωρια της ασχετοσυνης. διαβαζω, ω ναι! πρωτα απο ολα, εχω γινει ο μαστερ οφ δε μπατζετ, μιας και ανελαβα τη συνταξη του μπατζετ για την εργασια μου εχουμε με τον ωραιο καθηγητη μανατζμεντιου. μεχρι τωρα, η δικη μου ιδεα για μπατζετ και χρηματοδοτηση συνοψιζονταν σε μια φραση: "μπαμπα λεφτα", ομως εχω γινει πολυ σκυλος στα χρηματοοικονομικα και θα παει στανταρ αφουντο η επιχειρηση. επισης, ξεκινησα να γραφω στη "φρικηπαιδεια", την ελληνικη σαχλαμαριστικη βερσιον της βικιπαιδεια (μα καλα, γαμω τα λεξικα μου, ποιος τη μεταφρασε ετσι!)και το πρωτο μου αρθρο ειναι το λημμα για τους χαιλαντερς, ψαξτε το :P.
περαν τουτου, ανελαβα παρουσιασις στα αγγλικα για την επομενη βδομαδα με θεμα την οικονομικη κριση και ψαχνω πληροφοριες και πηγες, θα ειναι πολυ ενδιαφερουσα νομιζω....