Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

flight delayed

τις καλημερες μου απο το αεροδρομιο τση κερκυρας, το οποιο, προς μεγαλη μου εκπληξη, εχει γουι-φι! αυτο με αποζημιωνει καπως για τη μιαμιση ωρα που εψαχνα ασυρματο δικτυο στο λιμανι της ηγουμενιτσας τις προαλλες (αργκ). εξαιτιας των δυνατων αερηδων, τα καραβια ηγουμενιτσα-κερκυρα δεν εφευγαν, και αναγκαστηκα να περιμενω 2μιση ωρες στα γκουντις, decadence! για την αποφυγη παρομοιων επεισοδιων λοιπον, εκλεισα αεροπορικον εισιτηριον για θεσσαλονικη με την athens airways (μου ειπε η αδερφη μου οτι εχουν καλο φαι), αλλα ο δαιμων του ταξιδιωτικου πρακτορειου δε με αφηνει σε ησυχια, μιας και μολις ανακοινωσαν οτι η πτηση μου εχει καθυστερηση. φακ. ενιγουεζ, περασα εξαιρετικα καλα κατα την παραμονη μου στην κερκυρα, με φιλοξενησε ο γλυκος μου κλαγκος, ειδα τους φιλους μου και ξαναγυρισα στα στεκια τα παλια, αχ! ασε που ειχε και πολυ κουτσομπολιο η συγκεκριμενη επισκεψη, συνεβησαν πραματα φοβερα και τρομερα, τα οποια απαιτουσαν συζητηση και περισυλλογη υψηλου επιπεδου, με κρασι λευκο και νουμπουλο (παραδοσιακον κερκυραικον αλλαντικον, εν ειδει μεζε).
παραθετω το εξης προβλημα: θελω να παω στην τουαλετα, κατουριεμαι του θανατου, αλλα δε μπορω ακομα να κανω check in και οι τουαλετες εκτος check in ειναι παντα σιχαμερες και βρωμικες. μπιφ!