Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

σα να μπαινει η ανοιξη!

σας αρεσουν οι πασχαλιτσες? στο βολο τις λεμε μαρουδιτσες παντως. προχτες το πρωι ηρθε μια μικρουλα και εκατσε στην πορτα του μαγαζιου για πολλη ωρα! απο μικρη τις λατρευα, ειναι τυχη και ανοιξη!
οταν ημουν στο γυμνασιο, δευτερα η τριτη δε θυμαμαι, ειχε μπει μια πασχαλιτσα στην ταξη και εκατσε στο θρανιο μου. ενθουσιαστηκα εγω το χαζοχαρουμενο και επαιζα, μεχρι που με μαλωσε η φιλολογος και μουπε να προσεξω στο μαθημα. ευσυνειδητη εγω, πηρα την πασχαλιτσα στο δαχτυλο και πηγα να την πεταξω εξω απο το παραθυρο. αλλα, ω, η μοιρα της επαιξε ασχημο παιχνιδι. το παραυρο ηταν κλειστο, εγω δεν το προσεξα και, οπως πηγα να την πεταξω, το χερι μου βρηκε στο τζαμι και την ελιωσα. καημενη. ακομα το εχω βαρος στη συνειδηση μου, σνιφ.
φυσαει πολυ σημερα, κανει και κρυο, πιφ. ειχα παει στην αθηνα το σουκου να συναντησω τον καθηγητη μου και να μιλησουμε για το phd, τελικα ειναι δυσκολο γαμωτη, ακομα δεν εχω ξεκινησει και ψιλοπελαγωσα. δεν πειραζει, στα 28 μου θα ειμαι υποψηφια διδακτωρ, το πηρα αποφαση! ο καιρος περναει btw, την αλλη εβδομαδα κλεινω τα 25, περιεργο δεν ειναι...?