Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

résidence "l' observatoire"

ωραια ειναι εδω στας ευρώπας, και ακομα καλυτερα στην σκαταπληκτικη εστία! ειναι ενας τυπος ενα-δυο οροφους πανω απομενα που ακουει τεεελεια μουσικη, λες και εχω διαλεξει εγω την πλειλιστ! το μεσημερακι-απογευμα λοιπον που εχω φαει και ντιλωνω, πινω το καφεδακι μου και διαβαζω χαρι ποτερ, καθομαι και ακουω μουσικη απο αυτον! τελειο, γιατι παντα βαριεμαι να φτιαχνω μεγαλες πλειλιστς, συνηθως βαζω 5 τραγουδια και τα ακουω λουπα για κανα τριωρο... επισης, το κρεβατι μου ειναι ακριβως κατω απο το παραθυρι και οταν ξαπλωνω βλεπω ουρανο και γαλαζιο και συννεφακια, ειναι ωραια, καθομαι ετσι αραχτη και ονειροπολω... σημερα βεβαια εφαγα ενα φλασιδι και θυμηθηκα οτι αυτο εκανε και ο πως-τον-λενε, ο πρωταγωνιστης στο into the wild, που ξαπλωσε να δει τον ουρανο και τα συννεφακια και πεθανε, και ενιωσα κατι σε μακαβριο. αυτος βεβαια πεθανε απο ασιτια, κατι που αποκλειεται να συμβει σε εμενα,μαλλον απο το πολυ φαι θα παω. επι τουτου, παρα λιγο να πνιγω απο ενα pain au chocolat σημερα το απογευμα, ενα τελειο σφολιατοειδες με σοκολατιτσα, αλλα μεσα στη λυσσα μου να φαω τη σοκολατα, να ρουφηξω μια γουλια καφε, να γυρισω σελιδα και να στριψω και τσιγαρο, ε, πνιγηκα, ενα μυαλο χειμωνα καλοκαιρι... (τι τελεια εκφραση!)
ξεκινησαμε μαθηματα λοιπον, αυτα που ειναι για διαθνεις σχεσεις ειναι παλευον, αυτα ομως που ειναι για μαρκετινγκ και διοικηση επιχειρησεων ειναι παλουκια, ιδεα δεν εχω απο αυτα τα πραγματα, ποσο μαλλον να τα μαθαινω και στα γαλλικα. μαλιστα, το ενα μαθημα λεγεται "στρατηγικο μανατζμεντ", λες και ξερω τι ειναι το μανατζμεντ για να ξερω και τις υποδιαιρεσεις του! ευτυχως θα εχουμε εργασια αντι για εξεταση, και βαλαμε στην ομαδα μας ενα γαλλακι, αγιο παιδι, μπας και βγαλουμε καμια ακρη...(μας τα χαλαει ο dj του τριτου, λετ ιτ μπι ρε φιλε? ΛΕΤ ΙΤ ΜΠΙ??? φακ!). απο βδομαδα θα παω να γραφτω, να παρω και τη φοιτητικη μου καρτα, τι καλα!