Τρίτη 7 Απριλίου 2009

a day at the races

ουλαλαλαλαλα! βρηκα πρακτικηηηηη! ειμαι μια περηφανη τραπζουπαλληλος και δε δουλευω απλα ταμιας, οοοχι, οοοχι, αλλα βοηθος γραμματεως στη διοικηση, αμεεεε! (για οσους δεν κατιλαβαν, βρηκα πρακτικη).ξεκινησα λοιπον την προηγουμενη βρομαδα ολο χαρα κιελπιδα (και κοβανε την κινηση απ'την κωλοτρυπιδα) (σοζ, αυτο ειναι απ'αλλου), χοσε κουερβο ολιγον τι, 8-5 δουλευω, αλλα καλα ειναι, ευτυχως οι συναδελφοι ειναι καλοι και γελαμε και λιγουλακι. πρεπει μαλλον να αναφερω οτι ειναι πρωην συναδελφοι του μπαμπα μου, οποτε μια σχετικη γνωριμια προυπηρχε, αλλα δεν εχει καμια σημασια, γιατι δεν ειμαι βυσμα και λουφαδορος, αμεεε, 5μιση εφυγα σημερα, γιατι ερχεται επισκεψη-ελεγχο ο uber αρχιδιευθυντης και ειχαμε πολλη δουλεια. βεβαια εχω μια βδομαδα να παω γυμναστηριο, γιατι κουραστηκα (εμ, απο το καθισιο στο 6μιση το πρωι ξυπνημα, σου πεφτει λιγο βαρυ) αλλα θα προσαρμοστω και θα ξαναπαω απο βδομαδα μαλλον. εχει και εσπρεσιερα, ωραιοτατα, μουχε λειψει ο εσπρεσος, αλλα εχω την εντυπωση οτι τον καφε τον ψωνιζει ο φιλιππος, θα πινω μονο εναν την ημερα.
ειχαμε και μια ευχαριστη σουρπριζ αυτο το σαβ/κυρ, ηρθε η λενα και ο στρατος που ειχε αδεια απο τα στρατα και περασαμε ωραια, μουχανε λειψει :)
μεγαλη πεφτη θα κατεβω στο βολο, καθοτι εργαζομαι (μπουχαχα) και θα κατσω μονο ως τη δευτερα του πασχα, αλλα τι να κανω, δεν πειραζει.
εχει αρχισει να φτιαχνει ο καιρος και μου φτιαχνει και το κεφι, τελεια ειναι! ωραια ειναι να ξυπνας πρωι τελικα!
μολις πληρωθω θα κανω τατουαζζζζ, το πηρα αποφασις, το 3ο στο συνολο, και σκοπευω να κανω κιαλλα οσο προλαβαινω, πριν μεγαλωσω και σοβαρεψω, αλλιως ειναι να κανεις τον woodstock (το πουλι του σνουπι) στα 24, αλλιως ειναι να το κανεις στα 40. αυτο που αποφασισα ειναι ατακα τρελλη raistlin απο την αγαπημενη μου σειρα fantasy, τα dragonlance και ο raistlin ειναι ο γαματος κακος μαγος, ψαξτε το, αξιζει τον κοπο...
τι θα κανουμε αραγε το πασχα?