Τρίτη 21 Απριλίου 2009

the money, the jewellery and the bitches

η αδερφη μου εγινε ραπερονι. μαλιστα. απο korn και rhcp περασαμε σε ραστα μαν και damian marley και τωρα ραπ με γκανια και μανια. ωραια. και καλα, ο ice cube παει στα κομματια, ειναι cult, αλλα rihanna??? αυτη ειναι αρ εν μπι! μπλιιιιιιιι! και δε με αφηνε να κανω εγω προγραμμα οσο ημουνα στο βολο. αυτα.
εχω μερικα νεα να πω, περαν του οτι εφαγα απειρο κατσικι και τοση μουσταρδα, που ειχα ξινιλες για 2 μερες. τη δευτερα 27/4, οι φιλοι μου οι μωβαστρο ειναι καλεσμενοι στο ραδιο αρβυλα (την εκπομπη) να παιξουν κανα τραγουδακι ναουμε, να τους δειτε, ειναι καλοι! (εμενα μαρεσει το 'μη ρωτας', αλλα δε θα παιξουν αυτο).
στις 9 μαιου το xariseto.gr κανει χαριστικο μπαζαρ (παζαρι αγγλιστι) στην παραλια τση θεσσαλονικης, στο αγαλμα του μεγ. αλεξ. πρωτη φορα στηριζω μη καπιταλιστικη πρωτοβουλια (χεχεεε) κι αυτο γιατι τη βρισκω εξυπνη και πρωτοποριακη για τα ελληνικα δεδομενα. εγω θα παω, μαζι με πολλα πραματα για χαρισμα, καλο θα ηταν να ερθετε :)
για περισσοτερες info δειτε το σαιτ (www.xariseto.gr).
δεν εχω ορεξη για συγγραφικη μεγαλοσυνη σημερα, ποναει η μεση γιατι καθαρισα το μπανιο. αυτη η ρημαδα η αποχετευση μυριζει, εριξα τουμποφλο και χλωρινη (ταυτοχρονα, καλα που δεν εγινε καμια εκρηξη) αλλα ακομα ειναι σιχαμα. τι να κανω? α, πηρα ενα καλο tip απο την εκπομπη με τις εγγλεζες που καθαριζουν σπιτια στο σκαι για υγειινο αρωματικο χωρου: εβαλα σε ενα βαποριζατερ (φσουτ-φσουτ) νερο, χυμο λεμονιου και λιγη μαγειρικη σοδα και ψεκασα το σπιτι. μυριζει ωραια και διακριτικα λεμονιλα!