Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

ΖΕΣΤΗΗΗΗΗΗΗ

εχω λιώσει η ρουφιάνα! τι καύσωνας απίθανος είναι αυτός!από τις 9 ξύπνησα κυριακάτικα, αν ήμουν συνταξιούχος του τεβε θα καθόμουνα στο μπαλκόνι να διαβάσω εφημερίδα με ελληνικό μέτριο, τι ντεκαντανς...
κοντά δύο μληνες έχω να γράψω καινούρια πράματα, αλλά δεν την πάλευα και πολύ, είχα ρώσικα και διάβαζα για να δώσω εξετάσεις (περιμένω αποτελέσματα ακόμα) και μετά που έδωσα εξετάσεις διάβαζα την μεταπτυχιακή που πρέπει να παραδώσω το σεπτέμβριο. ευτυχώς ψιλοτελειώνω, 4-5 σελίδες μένουν ακόμα και η μορφοποίηση (πόσο με εκνευρίζει!), άσε που μου βγήκε καμια 10αριά σελίδες παραπάνω από ότι περίμενα, ωραία είναι να σούρχονται περισότερα από όσα περιμένεις!
(έχει εκπτώσεις και δεν έχω λεφτά, φακ).
τέλος του μήνα θα πάμε στη σαμοθράκη με το μίμη, πήρα άδεια 3 ολόκληρες μέρες και θα γίνω ένα με τη φύση και τις παγανιστικές θεότητες των ιστορικών χρόνων.
ΛΟΛ, είδες τι βλέπεις άμα ξυπνάς πρωί κυριακάτικα, έχει το λίφτινγκ επανάληψη, αταταταταααα!