Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

the half-blood prince

θελω κιεγω να ειμαι μαγος! λες να ειμαι και να μην το ξερω ακομα? ισως να υπαρχει καποια υπερμυστικη οργανωση και να μας το λεει οταν γινουμε 25 ξερωγω, οχι 11 οπως στο χαρι ποτερ. παντως, εγω θα συνεχισω να ελπιζω σε καθε μου γενεθλιο! ειδα την τελευταια ταινια για οσους δεν κατιλαβαν, ωραια ητανε, απλα ολιγον επιφανειακη, θα μπορουσε να ειναι πιο μεστη...
λοιπον, η πρακτικη πρεπει να τελειωσει ΤΩΡΑ, δεν την παλευω αλλο, 3 βδομαδες εμειναν, αλλα μου φαινονται ποοοολυ μεγαλες... ευτυχως εκανα τη διακοπη μου στη σαμοθρακη, τρομερα ωραια μερος και πολυ αλτερνατιβ διακοπες (δεν εννοω οτι εμενα σε καμπινγκ, πανε αυτα), εκπληκτικη φυση και τοπια και απιστευτη ηρεμια. η σομοθρακη φημιζεται για τις βαθρες της, οπερ μεθερμηνευομενον εστι καταρρακτες που σχηματιζουν λιμνουλες στις οποιες μπορεις να κανεις μπανιο, αν αντεχεις την πεζοπορια στο δασος να φτασεις ως εκει και το κρυο νερο. ετσι οπως περπατουσαμε στο δασος και πλατσανιζαμε στο ποταμακι για να φτασουμε στη βαθρα, ορκιστηκα στον εαυτο μου οτι θα ξαναρθω ως black-robed wizard με σπαθι και θα πραγματοποιησω καποιο quest. το quest θα μπορουσε καλλιστα να ειναι η εξαφανιση των προσκοπων και των χοντρων τουριστων απο προσωπου γης. γιατι το λεω αυτο: γιατι μολις φτασαμε στη βαθρα και βουτηξαμε στη λιμνη εσκασε μια χοντρη οικογενεια που γκαριζε χαριτωμενα εκ των οποιων η χοντρη μαμα αποφασισε να παει για αναρριχηση με τη σαγιοναρα και ολο επεφτε και χτυπαγε (μα, με σαγιοναρα στο δασος καλη μου?). επισης δεν ειχαν φερει μαζι τους νερο να πιουνε και, ενω εγω ηξερα οτι το νερο απο τη λιμνη πινεται, δεν τους το ειπα για να σηκωθουνε να φυγουνε. ελα ομως που εσκασαν μυτη οι ουνοι του αττιλα μεταμορφωμενοι σε προσκοπανοι... εκει να δεις γκαρισμα και χαριτωμενια. τα μαζεψαμε λοιπον αρον αρον και πηγαμε παρακατω στο δασος, διπλα στο ποταμακι, και αραξαμε εκει πολλη ωρα, ηταν εξαιρετικα, αχ!
τεταρτη γυρισα στη δουλεια και ηταν τοσο απιθανα βαρετα, που πεμτη και παρασκευη το επαιξα αρρωστη και δεν πηγα (βοηθησε το γεγονος οτι την τεταρτη ημουν ολιγον κομματια απο το ταξιδι και φαινουμουν στα προθυρα αρρωστιας) μπουχαχα!!!τεταρτη, μεθαυριο πηρα ετσιθελικα αδεια και θα παω βολο να κανω long weekend για 15αυγουστο (big his favour). αυτα τα ολιγα.

1 σχόλια:

Sike είπε...

ήθελα να γράψω κάτι για να μη λέει "0 σχόλια" :]
χεχ χεχ