Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

κτελ hell

εαν τα χτελ (με χ, γιατι η λεξη κτελ με κ ειναι ξενερωτη) ειχαν καρτα συχνων επιβατων οπως και η aegean και μαζευα χιλιομετρα, μεσα στις τελευταιες δυο βδομαδες θα ειχε παρει φωτια. αφου κατεβηκα απο θεσσαλονικη-βολο για τη γιορτη μου (21 νοεμβ), πηγα στα γιαννενα για να βοηθησω το μπαμπα με τη μετακομιση του και απο εκει θεσσαλονικη για τη δικη μου μετακομιση, οπου αριβαρισα προχτε την πεμπτη με μιαμιση ωρα καθυστερηση, μιας και οι ροδακινοπαραγωγοι ειχαν κλεισει την εγνατια.
εχοντας λοιπον εντρυφησει στο θεμα χτελ, απο τα φοιτητικα μου χρονια, τοτε που δεν υπηρχε εγνατια και αυτοκινητοδρομος αιγαιου και ολα αυτα τα φλωρικα, αλλα βιωναμε χαρτνκορ καταστασεις αποκλεισμενοι απο το χιονι στην καταρα με κοντομανικο (μακρηγορω), εφτιαξα τον παρακατω σκαταλογο καλης συμπεριφορας, για να εχουμε ολοι μας ενα ανετο και ηρεμο ταξιδι:
1. φιλε οδηγε. σεβομαι τις μουσικες σου επιλογες και το δικαιωμα σου να θες να ακους 'η ζωη εδω τελειωνει' 7 η ωρα το πρωι και να μου μαυριζεις τη μερα. μπορεις ομως να το ακους απο τα δικα σου ατομικα ηχεια??? δεν χρειαζεται ο καζατζιδης surround το φελεκι μου!
2. φιλε διπλανε. ξερω οτι ειθισται στα μακρινα ταξιδια οι συνεπιβαται να πιανουν κουβεντα για να διασκεδασουν τις ατελειωτες ωρες ταξιδιου. οταν βλεπεις ομως οτι ο διπλανος σου απαντα μονολεκτικα κοιτωντας απο την αλλη, διαβαζει βιβλιο και μπηζει και τα ακουστικα οσο πιο βαθεια γινεται στο αυτι, υποψιαζομαι οτι μαλλον δε θελει να σου μιλησει. ισως, ετσι μου φαινεται, δεν ξερω. βεβαια, αν ηθελε να σου μιλησει, θα συνεχιζε με χαρα την κουβεντα. στην περιπτωση λοιπον που ο διπλανος σου διαβαζει βιβλιο και μπηζει και τα ακουστικα οσο πιο βαθεια γινεται στο αυτι, μην του κανεις 'ταπ ταπ' στον ωμο για να ρωτησεις αν το τυροπωλειο 'η φλεγγα' υπαρχει ακομα στο βολο (προσωπικη εμπειρια). κινδυνευει η σωματικη σου ακεραιοτητα.
3. φιλε πισινε - χεβιμεταλα. παραβλεπω το γεγονος οτι εισαι χοντρος και τα γονατα σου εχουν στριμωχτει τοσο πολυ στο καθισμα, που μου μπηζονται στη μεση. το να ακους vital remains και να κανεις ταπ ταπ με τα δαχτυλακια στην πλατη της καρεκλας μου δικην ντραμς, ειναι ανεκτο, αν και ποζερικο. το να ακουω ομως και εγω vital remains, και να ακουω τη δικη σου playlist περισσοτερο απο τη δικη μου δε σε κανει σκληροπυρηνικο με υψηλη ανοχη στα ντεσιμπελ, σε κανει απλα ενοχλητικο και εν δυναμει κουφο. πιο σιγα το εμπι φρι (mp3)!!!
4. φιλη γιαγια. ελεος πια με τα ταπερακια και τα τσιπς και τους χυμους για το εγγονι! η διαδρομη θεσσαλονικη - βολος ειναι 2μιση ωρες, αν δε φαει το μουλικο 2μιση ωρες θα καταρρευσει απο αδυναμια?
5. φιλε παππου. δυστυχως γερασες και εχεις υψηλη πιεση. πριν 34 χρονια που ειχε ερθει ο αγροτικος γιατρος να σε δει, σουπε να τρως καθε πρωι σκορδο για να σου τη ριχνει. εσυ λοιπον ακολουθεις τη συμβουλη αυτη ευλαβικα και δις ημερησιως. η επιστημη ομως προχωρησε και υπαρχουν πλεον χαπια που εχουν το ιδιο αποτελεσμα, διχως την αποπνικτκη οσμη σκορδοστουμπιου. πηγαινε σε ενα καινουριο γιατρο να σου τα γραψει. αλλιως θα ανεβει η δικη μου πιεση, θα τρωω σκορδο και θα ερχομαι να σου κανω 'χου' στα μουτρα.
6. φιλη νοικοκοιρα. το να ανοιγοκλεινεις τις τσαντες σου καθε μισο λεπτο, για να βγαλεις (με σειρα εμφανισης) κινητο, χαρτομαντηλα, σταυρολεξο, κινητο, αρλεκιν, νερακι, κινητο, χαρτομαντιλα κ.ο.κ. θυμιζει λιγο την 'τσαντα και το τσαντακι'. θυμασαι τι εγινε στο τελος του εργου???
ΑΥΤΑ. τα σκεφτομαι και νευριασα.