Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

πατερα, ινα τι με εγκατελειπες?

προχτες ειχα τη γιορτη μου, ηταν τα ισοδια (και οχι ισοβια) της θεοτοκου. για οσους δεν ξερουν, γιορταζουμε την πρωτη μερα που πηγε η παναγια στην εκκλησια. με θυμηθηκανε πολλοι, δεν μπορω να πω, δεν περασα και συγκλονιστικα βεβαια, ολο το πρωι καθαριζα φακες και απαντουσα σε τηλεφωνηματα και το απογευμα εκατσα και εβλεπα dvd CSI γιατι με πονουσε το ποδι και δε μπορουσα να παω πουθενα. για τη γιορτη μου λοιπον, πηρα πολυ ωραια δωρα φετος. η λενα μου εκανε δωρο μια γουτσου καρφιτσα, ο δημητρης κατι μου εστειλε απο την αθηνα, αλλα πρεπει να χαθηκε στο ταχυδρομειο γιατι ακομα δεν εχει ερθει, η θεια μια εικονα της παναγιας και η γιαγια ενα ευχελαιο που θα λαβει χωρα αυριο. πετυχησια? τρελλη. ειμαι στο τσικ να πω στη γιαγια οτι η εκκλησια ειναι μια σαχλα και πως καλα θα κανει να μην ξοδευει τα λεφτα της για ευχελαια και αλλα ελαιοειδη. επισης πρεπει καποια μερα να της πω οτι δεν πιστευω. θα ειναι η μερα που θα παθει εγκεφαλικο μαλλον, γι'αυτο ας μην της το πω καλυτερα.
τα τελευταια δυο χρονια σκεφτομαι πολυ περι θεου και εκκλησιας, δεν εχω καταληξει ακομα σε συγκεκριμενο συμπερασμα, αν υπαρχει δηλαδη η οχι, και φυσικα ουτε και θα καταληξω, δε μ'αρεσει ομως η πλυση εγκεφαλου που μας κανουν στην ελλαδα, τυπου πατρις-θρησκεια-οικογενεια. το ξερατε οτι αν ενα παιδι δε βαφτιστει, δεν αναγνωριζεται απο το κρατος? εγω μπορει να μη θελω να το βαφτισω, να παντρευτω βουδιστη που λεει ο λογος! μετα απο τον κωδικα ντα βιντσι, σκεφτομαι καμια φορα (οχι οτι μου αρεσε, αλλα τεσπα) πως θα ηταν αν πραγματικα ξεραμε τι ειχε συμβει το ετος μηδεν, και ποσα αλλα πραγματα μας εχει κρυψει η εχει παραποιησει η πατριαρχικη αυτη κλικα για να μας κρατα στο σκοταδι. λαεεεε, ξυπνα! (αμαν!). τσαμπα αναρωτιεμαι, αλλα τα παιδια μου θα τα μαθω να εχουν τη δικη τους αποψη. α, και στο ευχελαιο αυριο θα παω, γιατι θα πεσει χαρτζιλικι, αλλα το χερι του παπα δεν το φιλαω!