Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

news flash

κλασσικα σε ιντερνετι καφε, ψαχνω λεξις στο iate για μερικες μεταφρασουολες που εχω να κανω, εχω στειλει ενα σκασμο βιογραφικα σε μεταφραστικες εταιριες εδω και 5 μηνες και ολα τα δοκιμαστικα πεσανε μαζεμενα τωρα που δεν εχω λεξικο ουτε για δειγμα, γαμω την ατυχια μου δηλαδη. ο δημητρης ανεβηκε θεσνικη και θε ερθει το βραδυ, ειμαι και μοναχουλα και πληττω, οχι τιποτε αλλο, αλλα μου αφησε και αμανατι μια γκουμουλα πιατα να πλυνω, αυτα τα ποτηρια απο το ικεα εχουν γινει εφιαλτης, ολο πλενω και ολο απλυτα ειναι. α, τωρα που λεμε για εφιαλτη, ειδα στον υπνο μου οτι ηθελα να παω σε προεκλογικη ομιλια του πασοκ και για να την παρακολουθησω επρεπε να γραφτω στο κομμα κιολας και ειχα 3 επιλογες: απλη εγγραφη, medium και full membership, πρεπει να κοψω τα video games...
θελω να παρω σπιτι στην καστελλα, πηγα με το μπαμπα για φαγητο στο τουρκολιμανο και πολυ μου αρεσε, ειναι και πολη, και νησι, ειναι και urban lifestyle, ειναι και το καταφυγιο του λογοτεχνη (αρκει να εχει θεα το σπιτι σου). α! περασα ακομα 3 μαθηματα και περιμενω ενα τελευταιο, αυριο θα τηλεφωνησω στη γραμματεια να δω αν εχει βγει. αν ναι, αντε ξανα μανα κορφου, αν οχι, την εβαψον...